Susah Jadi Newbie..Part 1

Sebenarnya saya rasa sakit hati sangat sebab dah macam2 buku panduan (e-book) yang saya beli..konon2 nya boleh jana pendapatan kalau ikut panduan diorang. tapi semuanya tak menjadi.Lama2 saya rasa macam putus asa pulak.Tapi fikir2 balik, manalah nak datang duit..Baru jer sebulan saya menyertai benda2 ni..Nampaknya kena kerja keras lagi..Banyak jugak peluang nak buat duit online ni..Tapi yang penting,kenalah PANDAI PILIH. Kalau x, senang2 jer kena tipu..Apa yang boleh saya simpulkan, ada beberapa cara popular untuk buat duit online.

FIRSTLY, JOIN FOREX..Tapi untuk newbie, memang tak sesuai langsung.Perlukan modal dan ilmu yang tinggi kalau nak untung. Lagipun, saper nak join kalau xdapat untung kan?? Dah banyak saya cari info tentang forex, tapi susah jugak nak faham kalau xtau satu aper pun..Nanti2 la saya belajar ni..

SECONDLY, JOIN GOOGLE ADSENSE..ni pun xberapa sesuai gak untuk newbie..saya tahu lah sebab saya pun tengah cuba nak dapatkan cek dari google..tapi memang susah jugak.Walaupun bendanya free sahaja, tapi susah nak guna untuk generate duit.Dah seminggu dapat USD0.55 jer..Sedih betul saya..pastu nak kena buat blog sendiri..nak manage blog yang susah ni..maklumlah saya ni baru lagi..

Esok pulak saya sambung tulis,,Sakit tengkuk dah ni..Stay tuned okey..

Tinggalkan Jawapan

