Dah Pandai Sikit

Alhamdulillah,,akhirnya setelah 2,3 hari saya ‘menjelajah’ sekitar wordpress ini..Saya dah mula faham kenapa pakar blogger sarankan guna wordpress berbanding yang lain. Saya dah cuba guna blogger dan cjb.net..Dan kalau xsilap, saya ada akaun angelfire jugak..Tapi saya xberapa nak guna yang lain itu sebab agak susah. Blogger agak senang tapi maybe sebab dah ramai sangat guna blogger..So, macam tak best pulak saya rasa.Blog untuk blogger saya buat tajuk BROADBAND FOR MALAYSIAN. Tapi saya ini tak berapa tahu sangat pasal broadband. So, memang susah betul nak update blog saya ini. Saya rasa macam teruk sangat blog tu. Kalau korang semua nak tengok blog tu, klik kat SINI. Apa pendapat korang? Buruk kan? Malunya..Semua ini xkan mematahkan semangat saya untuk jadi blogger berjaya ! Ewah, berangan betul minah sorang ini..

Tinggalkan Jawapan

