Fakta Menarik Tentang Haiwan 1

Semut akan bersenam menegangkan badannya apabila bangun pada waktu pagi..Musykil betul..xsangka semut pun pandai yer..

Beberapa spesis cacing ribbon akan memakan diri mereka sendiri apabila gagal mendapat sebarang makanan..Rasa2 nya diorang boleh hidup lagi ke kalau dah makan diri sendiri? Cuba bayangkan kalau manusia makan diri sendiri? TAK DAPAT BAYANGKAN!

Apabila seekor badak air dewasa mengangakan mulutnya, keluasaan bukaannya cukup membolehkan seorg budak setinggi 1.25 meter berdiri didalamnya..Padanlah pun..Tengok mulut dia yang terkatup tu pun dah cukup besar

Yang ini memang pelik betul..Selain mulut, katak dan berudu boleh makan menggunakan mata ! Macam mana diorang buat erk? Kuasa ALLAH..

Arnab betina boleh mengawal populasinya dengan menyerap embrionya ke dalam tubuh..Ish..Ish..Ish..kalau manusia boleh buat macam ni, mesti xda kes buang anak merata2..Betul x?

6 Komen »

  1. azra Said:

    ada seekor lembur yang dilahirkan dengan kepala 2.ada juga seekor ikan yang tidak berkepala.semuanya di negara barat.sangat menajut kan kekuasaan allah.

  2. azra Said:

    cacing ribbon sama saja dengan cacing biasa . jika kehilangan separuh bahagian badannya apa dila dimakan akan tumbuh semula badannya.

  3. aswani Said:

    bagusb

  4. Wow, that’s what I was looking for, what a stuff! present here at this weblog, thanks admin of this web site.

  5. forex Said:

    Hi to all, how is the whole thing, I think every one is getting more from this web
    page, and your views are fastidious in support of new users.

  6. seovolucióN Said:

    When I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new
    comments are added- checkbox and now every time a comment is added I recieve four emails with the
    exact same comment. Is there a means you are able to remove me from that service?
    Many thanks!


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: