Aduh, Pening Kepala !

Bila saya tengok blog yang saya dah buat dalam seminggu lebih ni, saya rasa ramai yang berminat dengan topik buat duit online..Sebenarnya topik ni pun dulu memang favourite saya..Tapi sejak kebelakangan ni, saya hentikan sebentar aktiviti2 nak cari duit online..Kadang2 saya jadi keliru mana satu yang betul, mana satu yang palsu..Untuk orang2 baru atau ‘newbie’ macam saya ni mesti berhadapan dengan masalah ni..Tak tahu mana satu program yang betul2 dapat menjana income secara online..So, nak tahu betul ke tak kenalah sertainya dulu..Masalahnya bila nak masuk program tu, rasa macam tertipu pulak..Tu adalah salah satu risiko buat duit online ni..Kadang2 kita beli panduan buat tu..buat ni..untuk dapat duit..Last2 satu aper xjadi..Itu lagi satu masalah..Aduh, pening kepala ! Jangan bimbanglah..Untuk newbie, benda ni memang akan selalu berlaku..Bak kata pepatah, belajar dari kesilapan..So, untuk newbie (termasuklah diri saya sendiri)..Jangan putus asa ok ! Berusaha ! Mungkin 2,3 hari nanti saya akan cerita sikit pengalaman saya sebagai newbie..

Tinggalkan Jawapan

